Spot en non-spot zorgt voor impact en imago

Televisiereclame

Televisiereclame met inkoop van de juiste reclamezendtijd

“Ik wil het liefst zoveel mogelijk TV-spots inzetten”
Dat is wat we best vaak van klanten horen.
Daaruit blijkt hoe gecompliceerd TV-inkoop en planning vaak is voor opdrachtgevers.
Gelukkig lukt het ons altijd om in begrijpelijke taal deze materie te bespreken.

Als je op televisie adverteert met televisiecommercials…dan word je als bedrijf serieus genomen.
Je creëert daarmee direct een imago (en je imago is je beste amigo) én je genereert direct conversie, zo is onze ervaring.
Zaaien en oogsten tegelijk dus!

Door technologische ontwikkelingen is de “consumptie locatie” van televisie afgelopen jaren uitgebreid van “woonkameruitzendingen” naar “altijd en overal”.
Effectief commercialruimte op TV inkopen en plannen vereist dan ook kennis van deze veranderingen en trends.
De toename van het kijken naar o.a. Netflix en online video op Youtube zorgt ervoor dat het lineaire TV-kijken met name onder de leeftijd 20-35 sterk afneemt. Desondanks genereert de inzet van televisiecommercials nog steeds een enorme impact.
One4media neemt je graag aan de hand in deze wereld van OTT, kabel / geen kabel, analoog / digitaal en adviseert je onafhankelijk omtrent de kansen en mogelijkheden.

Hoe koop je de reclamezendtijd zo scherp mogelijk in?
Wat is de ideale lengte en combinatie voor commercials?
Welke zenders en welke timings?
Welke TV-programma’s passen het beste bij de doelgroep en het product?
Hoe vaak moet de commercial uitgezonden worden om de doelgroep voldoende bereikt te hebben?
Hoe combineren we lineaire televisiezenders met digitale televisiezenders?
Wat is het verschil tussen spot en non-spot?

One4media heeft inmiddels 13 jaar ervaring in het messcherp inkopen van reclamezendtijd en haarscherp plannen van televisiereclame.
We hebben de beschikking over contacten in de sector en alle kennis, tools en onderzoeksdata om te bepalen wanneer en met welke inhoud de doelgroep
het meest ontvankelijk is voor de boodschap van jouw bedrijf.

Wil je ook de creatie van de TV-commercial laten uitvoeren?
Bel ons gelijk om je ideeën te bespreken!