De kracht van audio en herhaling

Radioreclame

Waarom zou je radiocommercials in de mediastrategie opnemen?

Omdat het luisteren naar (digitale) radio meer dan ooit met een come-back bezig.
Parallel daaraan is er ook meer en meer aandacht voor de radio dj’s die, in navolging van televisiesterren, steeds meer BN-ers worden.

Dit vormt voor steeds meer adverteerders het ideale mediumtype om met name branding en conversie te genereren.
Maar hoe, want radioreclame biedt een massaal publiek maar ook een complex en dynamisch prijssysteem.

One4media lukt het om voor klanten traditionele radioreclame en digitale radioreclame te combineren en  daarmee de doelgroep te bereiken
én de beoogde ROI te behalen.

We geven antwoord op onderstaande vragen;

Wat kun je inmiddels met digitale radio in een mediaplan?
Denk daarbij aan (programmatic) targeting op mobiel, tablets, desktop en laptop.
Ook geo-targeting is mogelijk op bijvoorbeeld gemeente en provincie.
Welke spotlengtes we gaan inzetten op welke stations om onze doelgroepen te bereiken en conversies te behalen?
Wat we kunnen doen met non-spot in samenwerking met een exploitant?
Wat kunnen we afspreken rondom de nieuws-, verkeer- en weerberichten?
Welke posities  kunnen we in het commercialblok aanbevelen voor promotionele, branding of informatieve commercials?
Etc. etc.

Je kunt erop vertrouwen dat wij je met 13 jaar ervaring in succesvolle radioreclame uitstekend helpen bij deze materie.

Wil je ook de creatie van de radio commercial laten uitvoeren?
Bel ons gelijk om je ideeën te bespreken!

One4media in het radionieuws:

Overstap van Mattie en Wietze van Q-Music naar Sky Radio